پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 205030
سومين گلزن ليگ به دنبال پرسپوليسي شدن
تاریخ انتشار : 1395/03/03 12:24:09
نمایش : 1426
ليدر سابق پرسپوليس که اين فصل ۱۰ گل براي راه آهن زده، شايد فصل آينده بتواند در تيم محبوبش بازي کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سومين گلزن برتر ليگ پانزدهم، مذاکراتش براي جدايي از راه آهن را آغاز کرده است. مهرداد محمدي دو سال قبل به عنوان بازيکن تستي به راه آهن پيوست و در کنار برادرش ميلاد محمدي، با درخشش در اين تيم به يکي از ستاره‌هاي فوتبال ايران تبديل شد. محمد فصل پيش ۱۰ گل براي راه آهن زد که فقط يکي از آن‌ها با ضربه پنالتي بود.

با سقوط راه آهن به ليگ يک، محمدي مذاکراتش براي دريافت رضايتنامه از اين تيم را آغاز کرده است. محمدي نيم فصل اول يکي از گزينه‌هاي اصلي استقلال بود و دو باشگاه به توافق هم رسيدند، اما او بخاطر سابقه ليدري پرسپوليس و حاشيه‌هاي احتمالي از اين انتقال سر باز زد. محمدي حالا اميدوار است با پايان فصل، بتواند به پرسپوليس برود و به همين دليل، فعلا مذاکره با ديگر تيم‌هاي بزرگ ليگ برتري را متوقف کرده است.

کاوه رضايي، مهدي ترابي و وحيد اميري سه گزينه اصلي برانکو در نقل و انتقالات تابستاني هستند و در صورت منتفي شده انتقال هر کدام از آن‌ها، پرسپوليسي‌ها سراغ مهرداد محمدي مي‌روند. بازيکني که هم زير ۲۳ سال است و هم سهميه‌هاي ليگ برتري محسوب نمي‌شود.

منبع:وبسايت نود

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html